Σπουδαία αρχαιολογική ανακάλυψη: Πιθανόν βρέθηκε η Κιβωτός του Νώε

Το 1948 ένας Κούρδος αγρότης ανακάλυψε έναν περίεργο και ενδιαφέροντα γεωλογικό σχηματισμό μόλις δύο μίλια από τα σύνορα Τουρκίας- Ιράν. Ο σχηματισμός ονομάστηκε Durupinar και είναι ένας τύμβος σε σχήμα βάρκας. Και ενώ έχουν περάσει δεκαετίες από τότε, το 2021 μια διεθνής ομάδα ειδικών ξεκίνησε να αναλύσει επιστημονικά αυτόν τον γεωλογικό αυτό σχηματισμό.

Σύμφωνα με την «The Sun», εργαζόμενοι υπό το λάβαρο της «Ερευνητικής Ομάδας του Όρους Αραράτ και της Κιβωτού του Νώε», επιστήμονες από πανεπιστήμια στην Τουρκία και τις Ηνωμένες Πολιτείες συγκεντρώθηκαν στην τοποθεσία με τεχνολογία αιχμής και μια μοναδική αποστολή: να καθορίσουν εάν ο σχηματισμός θα μπορούσε να αντέξει ίχνη ανθρώπινης δραστηριότητας που χρονολογούνται από τη βιβλική εποχή.

Η ομάδα προσέγγισε το έργο με συγκρατημένη αισιοδοξία

Ενώ ο σχηματισμός Durupinar ήταν γνωστός εδώ και δεκαετίες - τέθηκε για πρώτη φορά σε ευρύτερη προσοχή τη δεκαετία του 1950 από τον λοχαγό του Τουρκικού Στρατού Ilhan Durupinar - η επιστημονική συναίνεση για την προέλευσή του παρέμενε άπιαστη.

Ήταν απλώς ένας φυσικός σχηματισμός ή θα μπορούσε πραγματικά να είναι τα απολιθωμένα απομεινάρια της θρυλικής Κιβωτού;

Για να απαντήσουν σε αυτό, οι ερευνητές άρχισαν να συλλέγουν σχεδόν 30 δείγματα εδάφους και πετρωμάτων από την τοποθεσία, το καθένα προσεκτικά επιλεγμένο για να βοηθήσει στο ξεκλείδωμα των γεωλογικών μυστικών του τύμβου.

Πηγή: newsbomb.gr